برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره گوشی های لمسی و غیر لمسی

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

امروزه با وجود پیشرفت تکلونوژی و وجود گوشی های لمسی در ابعاد بزرگتر گوشی های ساده هنوز هم بخشی از بازار موبایل را تصاحب کرده اند و در مصارفی خاص به درد بخور هستند.

یکی از فرق های اساسی گوشی غیر لمسی و دارای صفحه ی کلید با گوشی لمسی نداشتن صفحه ی کلید در پایین آن می باشد و افراد با انگشت خود از تاچ گوشی استفاده میکنند نه از دکمه های گوشی.

از لحاظ کاربردی گوشی ساده ی غیر لمسی بهتر است یا گوشی هوشمند لمسی؟

در جواب این سوال باید بگوییم فرقی ندارد و بستگی به استفاده ی کاربر دارد و هرکدام معایب و مزایای خودش را دارد برای مثال گوشی های ساده و دارای صفحه ی کلید دارای امکانات عادی می باشد و برای کارهای روزمره به درد ما میخورد:ارسال پیام،تماس گرفتن و بازی های ساده ی گوشی.

اما گوشی های هوشمند و لمسی با وجود نرم افزار هایی که میتوان روی آن نصب کرد و از آن استفاده کرد دارای امکانات ویژه ای می باشد و معمولا کاربر را دیرتر خسته میکند.

از لحاظ سخت افزاری گوشی ساده غیرلمسی بهتر است یا گوشی هوشمند لمسی؟

در جواب این سوال باید گفت صددرصد گوشی های غیرلمسی زیرا با وجود کم حجم بودن صفحه ی نمایش و نوع ساخت درصورت برخورد با زمین کمتر اسیب می بیند اما گوشی های هوشمند لمسی اگر با تاچ ال سی دی به زمین بیوفتد صفحه ی نمایش آن خورد می شود و هزینه ی تعمیر آن بسیار بالا می باشد.

مشاوره گوشی های غیر لمسی و گوشی های غیر لمسی

چه شرکت هایی گوشی های غیر لمسی تولید می کنند؟

امروزه بیشتر شرکت ها وقت خود را برای تولید گوشی های لمسی و هوشمند میگذارند اما شرکت هایی مثل سامسونگ،نوکیا همچنان گوشی های ساده نیز تولید میکنند.

عواملی که برای گوشی غیرلمسی موثر هستند؟

۱٫اندازه ی صفحه و ابعاد آن:گوشی های ساده و دارای صفحه ی کلید صفحه نمایش و ابعاد کوچکتری نسبت به گوشی های لمسی و هوشمند دارند.

۲٫سیستم عامل:گوشی های ساده سیستم عامل خیلی ساده ای دارند و کارکرد آن بسیار ساده است و هوشمند نمی باشد.

۳٫قیمت:از این لحاظ قیمت گوشی های ساده نسبت به گوشی های هوشمند لمسی پایین تر میباشد. 

۴٫پشتیبانی از زبان فارسی:امروزه نیازمندی به زبان فارسی در همه ی گوشی ها جز اولویت ها می باشد. و در گوشی های غیرلمسی این امکان وجود دارد اما در هنگام باید به فونت مورد استفاده شده در آنها را توجه کرد زیر بعضی گوشی ها دارای فونت ریز و ناخوانایی می باشند که بعد ها در هنگام ارسال پیام مشکل ساز می شود.

۵ عمر باطری:از این لحاظ گوشی های ساده بهتر می باشند زیرا برنامه های سنگین در آن استفاده نشده است و سیستم عاملی مانند اندروید و … ندارند.

۶٫محدوده ی سنی:از لحاظ محدوده ی سنی گوشی های ساده بیشتر به درد افراد سالمند و میانسال میخورد البته به جز موارد خاص که توانایی استفاده از گوشی های هوشمند را دارند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره گوشی های لمسی و غیر لمسی

با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

منبع: الو رایانه کمک